ترشی لیته
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : تارا

چند شب پیش خونه یکی از فامیلامون بودیم(پسر عموی بابام و خانمش).سر سفره یه پیاله ترشی جلو من بود.خیلی خوشمزه بودوبعدشام از دختر عمه پرسیدم این ترشی چی بود که انقده خوشمزه بود؟؟؟گفت:نفهمیدی؟گفتم نه!!!گفتن که لیته پوست بادمجونه!!!اصلا مزه اش به پوست بادمجون نمیخورد که....

پسرعمو گفت:این خانم من آخر عاقبت منو تبدیل به لیته یا مربا نکنه خیلی کاره!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت14:29---7 خرداد 1393
من خیلی ترشی نمی خورم،بیشتر شیرینی!!!

بین ترشی ها هم فقط ترشی کلم بروکلی!!!

(بخاطر همین اینقد تپلم!!)
پاسخ:ترشی هم جای خودش خوبه.گاهی وقتا لازمه!!من ترشی کلم بروکلی نخوردم :( باید به زودی امتحانش کنم.... بعدشم تپلی خیلی خوبه که...خوبه مثل من پوست و استخوون نیستی....


لیلا
ساعت15:06---27 فروردين 1393
در مورد این حرفتون که گفتید درست کردن ترشی لیته واسه زن های بی حوصلس کاملا در اشتباهی بلکه این کار خیلیم حوصله میخواد
پاسخ:سلام.نمیدونم آ....ولی من فکر میکنم کار خانم های بی حوصله است(آخه من خودمم دستی در درست کردن ترشی دارم)!!! :)


یلدا
ساعت21:57---25 فروردين 1393
من تا به حال ترشی لیته نخوردم

خوش مزس؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام یلدا جون.فکر میکنم ترشی لیته ابتکار خانم های بی حوصله است!!!!!تمام موادی رو که باید ساطوری میکردن بعد تو سرکه میریختن؛آسیاب(چرخ)میکنن بعد تو سرکه میریزن.همین.ولی خوشمزه است ها.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان